LATENS CURTIS

Secara peribadi, dah makan tahun gua tak jumpa model-model Mazda untuk disembangkan. Mana tah diorang menyorok, bikin gathering pun tak hajak. Tapi persinggahan singkat di Ganu tempohari telah menemukan gua...

BACA

PERSONALISASI

  Ketika berada di puncak, Proton cuba membina keretanya sendiri tanpa bergantung harap kepada pengeluar lain. Ia direalisasikan menerusi pengenalan model Gen2, selepas berjaya membangunkan enjin Campro bersama Lotus pada...

BACA

SEBIJAK ANDA

Rasa pernah dengor, jumpa pun pernah. Tapi nak mendapatkan maklumat tentangnya macam cari skru dalam takung minyak itam. Dah benda wujud masa zaman henpon Motorola besar batu bata. Internet 1515...

BACA

TOPLESS IS BETTER

  Bayangkan situasi di mana kau terbangun awal ketika sedang bercuti di hujung minggu. Nak lepak goyang kaki dah selalu. Takkan cuti-cuti pun nak buat benda yang sama. Tanpa berlengah,...

BACA

OBSESI

  Setiap orang mempunyai obsesi dalam hal tertentu. Bagi kelompok kita misalnya, ia lebih kepada dunia modifikasi secara am, sebelum boleh dipecahkan kepada kategori yang bersesuaian. Yang mau laju, sibok...

BACA

ADESSO NAMA DIBERI

Ada satu kereta kotak yang masih dimainkan oleh peminat Kei Jidosha tempatan. Satu model ni jer dan ia tidak mempunyai zuriat selepas pengeluarannya dihentikan pada tahun 2009. Gua sendiri pernah...

BACA

JALAK LENTIK

Kunjungan ke Kemaman telah menemukan gua dengan kereta nih, sebuah Civic EJ yang datang dengan gaya ala Kilafairy. Kemain lentik, sebijik macam jentik-jentik jentik jentik-jentik. Bukan sebab absorber depannya kong...

BACA

THE BEST OR NOTHING

  Mercedes Benz terkenal kerana statusnya sebagai jenama mewah, khusus untuk orang lama yang ada-ada. Hikayat ini dipegang kuat golongan tokey dan profesional, yang hanya memilih kereta buatan Jerman ini...

BACA

EXPERIMENTAL

Umumnya, generasi pertama Persona ditawarkan dengan pakej yang sangat memadai untuk sebuah sedan keluarga. Ruang dalaman dan boot yang luas, ciri keselamatan yang baik, sistem gantungan yang selesa, termasuk enjin...

BACA
Page 1 of 16 1216

POPULAR

CAPAIAN