Month: August 2019

THE GREY BULLET

THE GREY BULLET

Honda bukanlah pengeluar yang terkenal dengan binaan enjin berkuasa turbo. Nak kata takde langsung pun tak jugak. Mungkin kerana jumlahnya ...

15K ON…!!!

15K ON…!!!

Ia mungkin nampak biasa, sama seperti mana-mana Satria yang biasa kita jumpa. Nak kata ada kepak acah-acah boleh terbang jauh ...

RED MODERNO

RED MODERNO

Tak semua. Tapi sebahagian dari kita, mula mengenali dunia empat roda dengan kereta bernama Kancil. Gua pun sama dan penangan ...

SI FIORE KIDAL

SI FIORE KIDAL

Semalam gua pasang tombol baru kat pintu bilik rumah gua. Kerja mudah, takkan nak panggil tukang rumah kot. Dah pasang ...

MANJA MERAH KEMBALI

MANJA MERAH KEMBALI

Tidak seperti Eropah, pasaran wagon di rantau Asia Tenggara sebenarnya sangat-sangat kecik. Mana silap pun tak tahu dan kebanyakan kita, ...

SKYLINE 2J-R

SKYLINE 2J-R

Ada dua nama hebat yang perlu kau ingat dalam dunia ni. Kereta sukan Skyline dan pasukan bola sepak Arsenal. Dua ...

Page 1 of 2 12

POPULAR

CAPAIAN