15K ON…!!!

Ia mungkin nampak biasa, sama seperti mana-mana Satria yang biasa kita jumpa. Nak kata ada kepak acah-acah boleh terbang jauh sekali. Kepak mengangkang macam ibu mengandung pun idok. Dah tu,...

BACA

RED MODERNO

Tak semua. Tapi sebahagian dari kita, mula mengenali dunia empat roda dengan kereta bernama Kancil. Gua pun sama dan penangan bermain dengan kereta bersaiz kecik ni sebenarnya cukup luar biasa....

BACA

SI FIORE KIDAL

Semalam gua pasang tombol baru kat pintu bilik rumah gua. Kerja mudah, takkan nak panggil tukang rumah kot. Dah pasang separuh jalan, baru perasan yang tombol tu gua pasang terbalik!...

BACA

MANJA MERAH KEMBALI

Tidak seperti Eropah, pasaran wagon di rantau Asia Tenggara sebenarnya sangat-sangat kecik. Mana silap pun tak tahu dan kebanyakan kita, lebih menggemari kenderaan dari segmen MPV sebagai pilihan. Dari yang...

BACA

SKYLINE 2J-R

Ada dua nama hebat yang perlu kau ingat dalam dunia ni. Kereta sukan Skyline dan pasukan bola sepak Arsenal. Dua nama hebat yang telah mengubah persepsi industri masing-masing. Skyline memetakan...

BACA

IZZ! IZZ! IZZ!

Kalau ada yang baru bercadang nak pakai kaki empat, Proton Satria mungkin antara pilihan yang boleh korang fikirkan. Ada rupa sukan, komponen gantian pun bersepah. Paling penting, ia dijual pada...

BACA

GOODWILL

Permulaan cerita ni agak sentimental sket, bagaimana seorang anak berusaha menjaga kereta peninggalan arwah ayahnya sebaik mungkin. Memandangkan dia sendiri dah ada kereta lain, ia kemudian diserahkan kembali kepada ibu...

BACA

YOO PUTEH

Nampak kelibat Civic EK Type R jer, kepala gua mesti kata yang ianya milik seorang yang kaya raya. Kaya dari gua ler kot... Kalau kaya betul, dah tentu pakai kereta...

BACA

EZ ROCKETZ

Penerimaan ramai terhadap kenderaan jenis trak pikap, sedikit sebanyak mengubah corak milikan kenderaan jenis ini. Ikut akal bukan sedap mana pun, macam naik lori pun ada. Tapi dalam hal tertentu,...

BACA
Page 12 of 21 111121321

POPULAR

CAPAIAN