SILVER SURFER

Ribuan pemilik Wira pasti mendambakan rupa sebuah Lancer atau EVO pada kereta yang sedang mereka gunakan. Tak dapat luar, dapat enjin. Tak dapat enjin, dapat dalam. Tapi kalau dapat semua...

BACA

SWIFT SOKAN

Pada lewat tahun 80-an, atok Nobuhiro Tajima telah menyertai perlumbaan Race To The Clouds dengan sebuah kereta kecik bernama Cultus. Bukan ayam-ayam punya. Tapi sebuah jentera berenjin dua yang dibangunkan...

BACA

RAGING BULLET

Dari semua hatchback yang sezaman dengannya, Civic generasi kelima ini tentunya yang paling mudah untuk kita kesan di mana-mana. Giler tak rare, memandangkan ia sebuah kereta produksi massa, dan turut...

BACA

KUCING GARONG

Kemunculan Starlet generasi baru bermula, selepas Toyota bertindak mengorbankan versi ‘kambing’ dari senarai kenderaan mereka. Generasi baru ini merujuk kepada siri EP70 / EP80 / EP90 yang menggunakan pacuan roda...

BACA

COME OUT & PLAY

Generasi keenam Familia menampilkan beberapa varian yang masih dimainkan oleh masyarakat Killerbees sampai hari ini. Walaupun datang dari generasi yang sama, kesemua varian sedan, liftback dan hatchback yang diperkenalkan sebenarnya...

BACA

TERBAEK YOO…

Model ni sebenarnya dah jatuh tahap rare. Kalau ditanya bebudak wicet zaman sekarang, tentu Civic EF disebutnya. Jangan gelak dulu. Kaki kereta macam korang pun kadang-kadang terkucil jugak, memandangkan iras...

BACA

SAN ALI 76

Bagi menaikkan imejnya di mata dunia, pihak Daihatsu telah menjalinkan kerjasama dengan syarikat talaan DeTomaso Modena Spa yang berpengkalan di Itali. Ia untuk melahirkan sebuah model edisi khas, khusus untuk...

BACA

BABY G

Bila sebut Silvia atau Skyline, rata-rata peminat kereta seluruh dunia mesti kenal dengan model berprestasi tinggi keluaran Nissan nih. Popularitinya begitu ketara, hinggakan helaian manga Initial-D dan francais filem Fast...

BACA
Page 12 of 12 11112

POPULAR

CAPAIAN